• fitflop sandals

    jeg har en ven, hans fede ansigt, små ører, tykke øjenbryn er et par knækkede små øjne, næse og hænger på et par briller, ser ud som en universitetsstuderende.han er 傅翔宇.

    xiangyu udpræget feminin

    pietra fitflop antik hvid

    han får mig til at sidde på sædet bevæger sig ikke, men bare taler & ldquo; ultraman og rdquo; & ldquo; rustning krigere og rdquo; kun klasse, han vil hoppe højere end yao ming.han er meget venlig, en klassekammerat hjalp ham, fitflop tilbud og han blev såret, men han er ikke en lærer.læreren roste ham senere, lad os lære ham denne & ldquo; små, ubetydelige og fitflop sko rdquo; ånd.

    jeg ofte xiangyu spiller sammen, finder sted i sommer, den ting, lad mig aldrig glemme.

    det er en solrig morgen, blå himmel, besluttede vi at spille basketball.vi er på basketball og spille.kan fitflop sko danmark jeg skyde i, at deres bil batteri glas i stykker, jeg gik i panik, hjerte, der er en bevidsthed om at flygte.jeg hentede basketball på 80 km i timen. løb, men blev xiangyu stoppede ham og sagde: "; vi har begået en fejl, skal til at undskylde.rdquo

    på grund af fitflop.

    og så jeg crustily hud af hoved, gik til basketball, at vente på, at vi bryder glas.

    et øjeblik, han kom, og det er godt, at hun fitflop sko er en fornuftig person, ikke bebrejde os, heller ikke, så lad os følge pengene, og siden da har jeg fra mit hjerte beundrer xiangyu.

    & ldquo; ingen ende

    fitflops udsalg

    mand, ingen og rdquo; ikke et folk, der er perfekt, selvfølgelig, xiangyu, fitflop sandaler tilbud også hans største svaghed er, 爱赖 lektier.hver dag, uanset om det er kinesisk, matematik, engelsk, og han vil altid afhænger af det.læreren har fundet ham, men han syntes at være & ldquo; individualisme og rdquo; er ikke ændret.jeg håber, at han kan slippe af med denne dårlige fejl.

    傅翔宇, du er min partner, er mit forbillede, men du må slippe af med den dårlige vane med at lave lektier, så kan du i universet kan flyve!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :